Chaaarlie!


Ja, som sagt red jag Chaaarlie idag. Förberedande, mest skritt o trav. Vi skulle komma på bommarna på medellinjen i trav sen skulle vi ut i varannat varv. Asså varannan gång höger av annan gång vänster.
Och sen skulle vi vi gå på cavalettin i trav på sidorna. Men Charlie hade gått hoppning innan så han var typ så het så jag fick ta bommarna på medellinjen i skritt. Och sen cavalettin i trav.
Men det tyckte Charlie var tråkigt(Jag höll med lite grann) Så en gång så ba tog han värsta språnget över cavalettin o ba galopperade runt i sin jätte mjuka fina härliga underbara kontrollerade galopp(Var inte ironisk om det nu lär som det x) )
Han var jääääääääätte mysig! :D Absolut en häst jag vill rida nån mer gång. Och en häst som jag absolut rekomenderar.
Och bara för ni ääääälskar mina fina teckningar! :D


Och Eva efteråt ba
-Han är ju perfekt storlek för dig!
-Eh, våda skämtaru eller...? Han är ju typ en och sjutio? (:O
-Ja, men våda du är väl lång....
Så typ ställde hon sig bredvid mig och ba
-Men du är ju nästan lika lång som mig!
-Em, okej... ?
Och nu kommer det bästa....
-Asså, jag menar ju inte att du är lång. Med du behöver ju inte rida de här små hästarna typ Jocke o Gina hela tiden. Du kan ju rida dem små.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH!!!!!!!!!!!! Höll på att garva ihjäl mig!
Eva är såhär skön<333333333333333
Och sen typ resten av kvällen flummade vi :D



Haha, wtf? De låter som om jag skrivet om min bästa kompis eller nått. xD

/Cicci


Kommentarer
Postat av: lolvira :DDD

jag fattar inte det roliga? O.o först säger hon att du int ebehöver rida dom små hästarna sen säger hon att du kan rida dem små? O.o

2010-02-02 @ 15:22:00
URL: http://lolviras.blogg.se/
Postat av: katja ( ;

säg de roliga med detdär O.o

2010-02-03 @ 20:54:54
URL: http://katjasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0