Möglig halm!

Idag när jag om till stallet så började jag sköta nästan direkt. Så efter ett tag börjar jag känna att det luktar konstigt, men jag tror att jag bara inbillar mig. Sen så ser jag Montana så och äta på en stor halm klump med massa möggel! Jag får panik typ och springer och visar den för bigitta. Och hon typ sa åt mig att hämta en kärra o en grep o ta ut ALLT  som verkade det minsta dåligt.


Sen är jag kommer in i spiltan så fattar dumdum inget och typ står där som ett frågetecken. ''Va fan är det där du släpar in i spiltan nu då?''? Såg till att mocka bort bajset så också,medans jag ändå höll på (a) Men han hade grymt mycket halm! De har alla hästar de senaste dagarna på hans sida.


Sen pratade jag iallafall med Karin om att Montana har börjatfått ont i ryggen. Och då sa hon nått som fick mig att bli JÄTTE SUPER DUPER MEGA GLAD! De ska typ försöka börja spilt träna Omega och om det funkar så ska Montana få flytta tillbaka till box. För då kan han ju röra sig fritt och så. :D Så nu är det bara att hålla tummarna!



/Cicci


Kommentarer
Postat av: lolvira :DDD

Lovar att de är säkert typ Göran som halmade, han lägger in all halm, möglig eller inte s: Märkte de när ja praoa där.... xD

2010-02-03 @ 22:04:51
URL: http://lolviras.blogg.se/
Postat av: Cicci :)

Det är ju typ skit farligt! :O

2010-02-04 @ 22:15:39
URL: http://cizziik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0