Sorry bloggen...

Jag har haft väldigt fullt upp och så har jag blivit ganska trött på att blogga :/
Är liksom trött på själva bloggen. Det är så mycket som jag vill ändra, jag vill iallafall skaffe en heather...
Men börjar bli sugen på att blogga igen så får väl dras med den här bloggen....

De har inte hänt så mycket under veckan, vi har haft styrelsemöte hemme hos Jossa ( I 2h o 40 min!!!!!!)

Sen var det den där funktionärs ridningen för Birgitta på Safran, han va bäst!! (Det gick bra alltså xD)

Sen red ja på Milton, gick väl sådär. Skulle öka och minska volten. De har börjat en ny tjej i gruppen! :)
Typ Sonja, från Ryssland
Hon verkade ganska duktig, men kanske inte har ridit på så länge. Hon fick ju rida på Agassi så vet ju typ hur det känns. Kommer ihåg hur det var när jag skulle rida för fösta gången på typ massa år!! xD
Hon hade ju bara ridit i 2år och kunde ändå rida honom GANSKA bra.
Jag hade ridit i 3 år och typ stog i mitten och kunde typ varken styra honom eller få fram honom i trav. xD

Japp och nu sitter jag här, ska inte till stallet idag för ska med Jossa till typ hennes kusin o rida B)
Så ska inte till stallet idah :( Och ja som sa till Karin att jag typ skulle det för att ta hand om A-stöden xD
(Hehe, obs 'x)


/Cicci

Kommentarer
Postat av: lolvira :DDD

dümma dümma dej bar aför de pallar jag inte åka till stallet xD

2010-02-16 @ 15:15:59
URL: http://lolviras.blogg.se/
Postat av: Cicci :)

Haha, duktigt! ;)

2010-02-16 @ 20:38:25
URL: http://cizziik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0