Trött....

Nu är jag ganska trött efter att ha tittat på alla avsnitt hittils i Ponny akuten x3
Så ska sammanfatta dagen lite kort. Skolan chill. Lämna in alla läxor o shit... Sen stallet....
Montana damp.... men söt! :)
Min fösta dag som stallvärdinna!

Min fösta dag som stallvärdinna. Det var typ tomt istallet och ingen att varken i kafferummet eller i köket typ. Sp jag städade allt när jag kom dit vid 3. Och sen så städade jag allt igen när jag skulle åka hem vid halv 8.

 

Hann göra massa grejer. Sköta lilla Montana lääänge! Stina lärde mig att linda FINT! Putsade...

Ah men det var typ allt om min dag. Som sagt jag sammanfattade dagen lite kort!

 

 

/Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0