Dålig uppdatering

Jag vet de senaste dagarna har det varit dålig uppdatering. Med det är för att jag vet ju inte riktigt vilka som läser min blogg(Borde igentligen inte skriva det här heller) så jag kan inte riktigt skriva vad jag gör på dagarna.
T.ex de senaste dagarna har jag varit i stallet men inte i skolan. MEN! Det var bara för att mamma o pappa ville att jag skulle ''vänja mig'' Så jag fick åka till stallet varje dag i typ en timme. De tyckte att de var bättre än att jag åkte till stallet för där kunde jag ju välja om jag ville in i värmen. När jag är i skolan i 5 timmar så måste jag ju gå ut även fast jag känner mig dålig.
Så det är därför jag inte har skrivit på varken blogg, FB eller BDB. För antog att det skulle bli mycket skrik om dem från skolan.

Iallafall lite kort om dagen.
Först skolan, insåg hur mycket jag liggen efter. Sen ville pappa skjusa mig till stallet fetersom jag fortfarande går på penicillin. Och så ringer det typ några j*vlar som typ ´har kört av vägen som pappa MÅSTE hjälpa tydligen. Och han hinner inte skjusa mig till stallet först, eftersommdet tar typ 10 min... SÅ Fixar vi det och då för jag sitta i bilen i typ 2 TIMMAR! Och frysa... Så åker vi och lämnar dem o de bor precis bredvid Elvira så hon fick åka med oss. Köpte McDonald (a) Sen åkte vi till stallet.
Så som jag hade planerat så hade jag varit  hemme och gjort alla min läxor efter som jag ligger så mycket efter!
Så jag äter upp och sen sitter jag o gör läxor i typ 2 timmar. Sen går jag ut o sköter. Efter typ 10 min så ringer pappa o ba ''Jag är utanför, kom ut nu!'' Och sen typ bråkar vi typ as mycket i telefon. Och ja ba ''Asså, det är inte mitt fel att dem kör ut på vägen och att det går ut över mig! Och inte du hade behövt åka ut dit hade jag redan varit hemme!'' Sen börjar han typ ''Men stallet får inte gå ut över skolan'' Men det går den ju inte!! Tvärtom, den hjälper mig! Hemme hos pappa han jag inte plugga. Bara hos mamma. I skolan kan jag inte koncentrera mig. SÅ då har jag bara stallet kvar! Och jag lärde mig faktis skit mycket idag! Plus Och jag typ åker hem så tidigt som han vill så blir jag bara pigg.
För då har jag inte tröttat ut mig själv. Och jag sitter hemma hela kvällen, då har jag ju massa energi över och då kan jag inte somna o då kan jag inte vakna sen nästa morgon. Och då är jag jätte trött under hela skoldagen sen. Och men om jag kommer hem den tiden jag vill. Då är jag trött, går bara in i duschen(stavning) o sen går jag och lägger mig. Nu blev det lite sent just för att jag var tvungen att gå in på datorn o skriva det här! Men nu är jag iallafall TRÖTT så nu ska jag gå och lägga mig!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0