Lååångt inlägg!

Idag var jag på hööks, köpte en ny hjälm så nu är jag pank :/ Men det var ändå värt det för min gamla är jätte obekväm och typ knakar. Är iallafall gald över mitt köp. :D



Och när jag var där såg jag fiinaste sommarjackan som jag ville köpa, Tror jag ska köpa den :P


Men missade tyvär rykttävlingen idag, undra vem som vann då? (a)
Skojja xD


Okej nu måste jag bar berätta om min o Linneas plan. Alla vi i stallgänget ska till ponny akuten. Tar upp några av våra exempell:

Katja: Min häst skenar mot ett hinder så fort han ser ett, efteråt kör han ärevarv och det går inte att få stop på honom.

Linnea: Min häst är VÄLDIGT aggresiv och hoppar på folk.

Hanna: Min häst studdsar som en boll i galoppen, ända sättet att lugna honom är att vissla.

(Väldigt mycket överdriv)

Fatta va vi skulle bli duktiga!!!

Rida för Jan Brink o grejer. Jag vill åka dit med Montana :(

Och eftersom vi inte vill vara så B i tv så måste vi ju också ha massa med sattsig utrustning. Och jag kom på bäste iden till att få pengarna B)

Vi anmäler Katja o Ginni till ett galopp rejs de vinner o vi får 10000000000000000000000000000000000000000kr
o köper massa sattsiga hopp o dressyr sadlar! :D
 Fett smart va?


Okej nu ska jag berätta om en annan kul grej xD 
Idag så ringde min pappa o ba:
- Du får inte gå till skolan!
- Ska jag avboka min ridning också så eller?
- Nej, varför det? 
- Om Jag inte ska till skolan ska jag verkligen rida då?
- Ja men det klart! Så länge ingen från skolan ser dig....

Haha, min pappa är så jävla klockren! xD Och min mamma sa samma sak o.O

Kul iallafall :D

/Cicci


Kommentarer
Postat av: lolvira :D

HAHA SKÖNA FÖRÄLDRAR :D<3

2010-01-24 @ 20:56:30
URL: http://lolviras.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahaha det är så jävla braaa :D xD

Och dina föräldrar är fett sköna xDxD

2010-01-24 @ 22:07:38
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: katja ( ;

haha fett jag ska vinna galopprejs ! :D dethär ska gå ! :D



hahah , fett sköna föräldrar xd

2010-01-25 @ 21:45:20
URL: http://katjasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0