Foto! 8D

Vet att jag är jätte dålig på att blogga, men ibland pallar jag inte och oftast så hinner jag inte. Så det är såhär det får bli.

Aja, men idag har jag iallafall varit i stallet. Fotatde lite. Nu har jag fixat mappar på datorn till varje häst så kommer jag lägga in massa bilder där.

Ajuste inatt så drömde jag om Promise. Jag blev sköatre på henne igen. Och allt var jätte bra. Sen började fantasin glöda och då började jag fatta att det inte var på riktigt för jag typ tävlade o grejer med henne.
Men så när jag vaknade så tänkte jag tillbaka. På hur mycket jag saknar henne. Skulle jätte gärna vilja fråga om jag fick börja sköta henne igen, men vet inte om jag vågar. För typ Paula har hållt på jätte mycket med Celia så hon kanske bara tycker att jag är jobbig om jag frågar.
Har tänkt på henne hela dagen, vet verkligen inte hur jag ska göra.
 
Min lilla Promise<3

 




/Cicci

Kommentarer
Postat av: lolvira :DDD

men vadå, paula håller ju på med alla? Och de är ju bara för hon inte har ngt vettigt att göra... xD

FRÅGA CICCI

2010-01-31 @ 00:15:54
URL: http://lolviras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0