Happy! :D

Har en av mina vakna mitt i natten och kan inte somna igen timmar, som man kunde läsa som i förra in lägget. Har inte skrivit under de här timmarna förut, men de är bara för att under de har timmarna är jag som deppigast. Men nu inatt var det annorlunda! Jag var inne på det gamla vanliga FB, BDB, blocket m.m. Och sen när det var klart så läste jag igenom alla bloggar(Ingen hade skrivit nått sen sist) Så jag kollar igenom min blogg(SÅ TRÅKIGT HADE JAG!) Och vet nu vad jag ser?! Mitt inlägg som jag skrev igår! Okej det där kanske lät liten konstigt, men när jag skrev inlägget igår så hackade datorn upp sig. Jag blev sur, pallade inte skriva om det så jag stängde bara av datorn. Och nu så blev jag jätte glad när jag såg att det ändå hade publiserats! Så nu är jag inte alls lika deppig som jag brukar vara under de här timmarna så nu sitter jag här och skrivet mitt glada inlägg! :)

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0