Läkiga människor :S

Ville bara säga att det finns grymt läskiga skummisar på BDB!
Asså folk typ addar en skickar meddelanden om msn.... Asså jag vet jag är skit töntig. Och jag vet att sånt här händer er andra hela tiden, men jag är inte van vid det. För mig är det en ny grej att från -90 kille skickar ett PM där det står ''hej sötis, msn? <3'' Jag tycker liksom sånt är skit läskigt. Och på BDB t. ex. så har jag ju inte gett ut mitt namn eller nånting. Bara i vilken stad jag bor i, vilket år jag fyller. Och så är det nån skum tjej som addar mig där ifrån, och sen så addar hon mig på facebook!
Hur sjuk är inte det. Och liksom hur fick hon reda på vad jag hette! Jag är ju så jäkla rädd för sånt där. För man vet aldrig vem som kan sitta på andra sidan skärmen. Min kompis har varit med om en sån där grej. Så nu är jag typ skit skraj :S

/Cicci

Kommentarer
Postat av: lolvira :DDD

men HAHAHAHAH, cicci. dom kanske tkr du är så snygg så dom inte kan låta bli ;)

2010-01-12 @ 22:14:20
URL: http://lolviras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0