Sinnessjuk :S

Asså jag klarar inte av sånt här. Sitta hemma dag efter dag. Man har inget att göra. När jag är hemma annars brukar jag äta. Men jag har typ bihålinfektion? Aja, men jag har iallafall jätte ont i käkarna på kan typ inte äta. Orkar inte städa, brukar få panik efter nån dag o börja städa när jag inte har varit i stallet. Men nu orkar jag inte det, iallafall inte min kropp. Jag tänkte göra läxorna, men jag bröt sönder den ända pennan jag hade. Asså alla mina andra stift pennor är i skolan o resten som vi har hemma är bara bläck. Jag fattar inte vad jag ska göra på dagarna. Kolla på tv gillar jag inte efter en timme framför datan så tröttnar jag. Och jag håller på att jag försöka vända tillbaka dygnet sen jag var som sjukast. Men det går inte. Jag går och lägger mig vid 10, halv 11. Så det börjar ju bra. Men sen vaknar jag igen vid 2 är uppe till 6 sen sover jag till 11. Asså... Det funkar jag inte. Tror jag håller på att bli psykisktsjuk också...

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0