Sorry bloggen, sjuk :(

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag verkligen varit jätte sjuk! Har typ massa feber. Det är iförsäg inte så farligt men det är det att så fort jag lyfter huvudet eller typ rör det i stora rörelser så blir det helt svart för ögonen. Och så typ slutar balanssinnet funka, känns det som för jag kan knappt gå typ. Vissa gånger har jag bara ramlat ihop. Så det betyder alltså alltså att det är VÄLDIGT svårt att skriva nått på datorn. Igår lyckades jag svara på en komentar på FB och skiva ett logg inlägg, men sen bara kännde jag hur kroppen verkligen sa nej.
Kämpar nu med feber. Tar Alvedon och Iprem konstat (Bara rekomenderade doser) Jag knarkar alltså inte.
Jag känner att jag är en väldigt tråkig bloggare nu, men jag vill bara säga hur det är.

Nej nu måste jag samla mina sista krafter för att gå till köket!

/Cicci


Kommentarer
Postat av: linnea

Tusen tack för att du tipsade, men man måste ha bil :/ Men tack iaf!<3

2010-01-22 @ 17:17:37
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: katja ( ;

stackars stackars cicci :( krya en massmassa ! <3 men va sjuk nu så är det fett med frisk senare :D <3

2010-01-23 @ 10:31:08
URL: http://katjasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0